BRITANSKI MENADŽERI U HOTELU LAV 'Jugoslavija je bila top destinacija za Britance, ne vidim zašto i Hrvatska ne bi postala jedna od najpopularnijih'

BRITANSKI MENADŽERI U HOTELU LAV 'Jugoslavija je bila top destinacija za Britance, ne vidim zašto i Hrvatska ne bi postala jedna od najpopularnijih'

Više od 400 lidera britanske turističke industrije okupilo se ITT konferenciji koju organizira jedina profesionalna turistička udruga u Ujedinjenom Kraljevstvu

Više od 400 vodećih delegata i predstavnika britanskog turizma kao što su VisitBritain, British Airways, easyJet, TUI, Thomas Cook, Lonely Planet... iduća će dva dana boraviti u Podstrani u hotelu Le Meridien Lav, u kojem ITT, jedina profesionalna turistička udruga u Ujedinjenom Kraljevstvu u čijem su članstvu vodeći generalni menadžeri i lideri britanske turističke industrije, organizira svoju godišnju konferenciju. Steven Freudmann, predsjednik ITT-a, kaže da su u Split došli vodeći britanski menadžeri koji Hrvatsku vide kao glavnu destinaciju i priliku za ostvarivanje profita te im je cilj dovesti što više gostiju.

- Dovoljno sam star da se sjećam vremena kada je Jugoslavija bila top destinacija za Britance i ne vidim razlog zbog kojeg i Hrvatska ne bi postala jedna od najpopularnijih destinacija. Ovdje su predstavnici avio kompanija, turoperatera, turističkih agencija koji će se potruditi izvući maksimum iz prilika koje pruža Hrvatska. Jedna od ljepota Hrvatske je ta što nije previše komercijalizirana. Ljepota prirode i otoka je vrlo privlačna ljudima koji vole prirodu i prirodne ljepote vaše zemlje. Prirodne ljepote je vrlo važno očuvati, ali svakako morate više ulagati u infrastrukturu, morate izgraditi više hotela, ne nužno velikih, ali kvalitetnih, morate uložiti u aerodrome koji se ne mogu uspoređivati s nekim aerodromima po svijetu, ali imate veliku prednost jer imate prekrasnu zemlju - kazao je Freudmann.

Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, siguran je da će sudionici konferencije ponijeti vrijedne dojmove i uspomene iz Hrvatske. Pripremili su im bogat program koji će im pružiti pravi turistički doživljaj, pa je uvjeren da će se mnogi od njih vratiti kao turisti.

- Mogli smo čuti vrlo kvalitetne informacije i predviđanja što nas čeka u turističkoj budućnosti, prije svega na britanskom tržištu. Vjerujem da će ovakve aktivnosti i ovakvi skupovi biti svima nama od koristi. Trendovi se mijenjaju, mijenja se način putovanja, mijenja se puno toga na globalnoj razini, a podaci pokazuju da Hrvatska vrlo uspješno odolijeva svim tim promjenama. Važno je da se brzo prilagođavamo promjenama i da rastemo u kvaliteti ponude i sadržaja - rekao je Staničić i dodao da misli da možemo biti zadovoljni s tim kako smo odradili predsezonu i da s optimizmom ulazimo u glavni turistički dio godine.

Direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, Joško Stella, ističe kako svi oni koji rade u turizmu moraju biti spremni na promjene koje će se jako brzo dogoditi.

- Ove sezone je last minute postao trend i usprkos svemu tome ipak smo kao Splitsko-dalmatinska županija u prvih pet mjeseci bili u plusu. Svima koji se bave turizmom bi savjetovao da obrate pažnju, ne samo na velike igrače kao što su Google, Airbnb i Booking.com, nego i na nove startupove koji mijenjaju stvari u industriji. Promjene će se dogoditi vrlo brzo, na to su nam ukazali i stručnjaci, a mi se s tim moramo suočiti. Zato organiziramo razne edukacije kako bi se što lakše prilagodili i uklopili na turističkom tržištu - poručio je Stella.

Prije Splita domaćini najvažnijeg godišnjeg skupa turističkih radnika iz Velike Britanije bile su svjetski poznate destinacije poput Dubaija, Abu Dabija, Malte, Venecije, i zbog toga, kaže Marijana Pivalica iz Turističke zajednice Splita, možemo biti ponosni što su za ITT konferenciju izabrali Split.

- To znači da smo interesantni britanskom tržištu koje je nama strateški vrlo važno. Bilježimo kontinuirani porast britanskih turista i u dolascima i u noćenjima, a ove godine je povećanje od 5 posto. Imamo 13.700 dolazaka i 45.100 noćenja. Mislim da Britanci promišljeno i smišljeno biraju destinaciju, a Split je zadnjih nekoliko godina hit - zaključila je Pivalica. 

Vaša reakcija na temu
Aloooo article_emotions(46831, "");
Pregledaj komentare
14